Beskeder fra beskedoversigten

Send SMS-beskeder fra beskedoversigten

Du åbner beskedoversigten ved at klikke på dit eget navn oppe i højre hjørne og vælge "Beskeder":

På beskedoversigten kan du se en liste med alle de SMS-beskeder du har sendt til foreningens medlemmer, inkl. dato for afsendelse, modtagere, emne og seneste svar:

Du kan åbne de enkelte beskeder ved at klikke på dem og se yderligere detaljer. Du kan se selve beskeden som du sendte og du vil kunne se modtagernes svar, hvis der er kommet nogen.

Du kan også klikke på knappen til højre "Se afleveringsstatus" og se, hvilke af dine modtagere som har modtaget (åbnet) beskeden og hvem der ikke har:

En grøn mand betyder, at SMS'en er afleveret. En gul mand betyder, at beskeden ikke er afleveret.

Ser du en rød mand på oversigten, indikerer det, at der er noget galt med det mobilnummer, som der forsøges at sende til.

Send en ny SMS-besked

Klik på knappen "Ny besked" for at sende en ny SMS til foreningens medlemmer.

Udfyld herefter disse felter og klik "Send":

1. Modtagere
    Placér cursoren i feltet og begynd at skrive de navne, der skal sendes til - så vil systemet foreslå de navnematch det finder.
  2. Emne
    Skriv evt. et emne for beskeden. Skal ikke udfyldes.
  3. Beskeden
    Skriv selve beskeden i dette felt. Husk at SMS beskeder er nemmest for modtageren at overskue, når de er korte.

Når du har klikket på "Send" vil din besked blive en del af din beskedoversigt. Der kan dog gå et stykke tid, før du vil kunne se nogen afleveringsstatus på beskeden. Det afhænger nemlig af modtagernes netværksudbydere, hvor hurtigt den leveres.

Video Guide

Der kommer snart en video her.