Formulardata i Excel fil

Se hvad medlemmerne har udfyldt i din formular

Når medlemmerne af din forening har udfyldt din formular med de data som du beder om, bliver disse oplysninger gemt i systemet. De bliver ikke sendt direkte til nogen modtager, men altså gemt, så du senere kan gå ind i systemet og hente disse oplysninger ud i en Excel fil.

Hvis du åbner administrationen for formularer og klikker på tandhjulet til højre i oversigten ud for den formular, du gerne vil se oplysningerne på, kan du enten vælge "Se oversigt" - som vil vise dig svarene direkte på skærmen - eller du kan vælge "Eksportér" og få alle medlemmernes svar ud i en Excel fil, hvor du kan sidde og kigge på dem dér.

Vælger du "Se oversigt", ser det således ud på skræmen:

Vælger du "Eksportér" for at få oplysningerne ud i en Excel fil, ser det således ud:

Video Guide

Der kommer snart en video her.