Indsæt aktivitetskalender på hjemmesiden

Få en oversigt over dine aktiviteter

Du kan få MemberLink til automatisk at generere en kalender med alle dine aktiviteter, så dine bruger nemt og hurtigt kan se, hvilke aktiviteter der er planlagt dag for dag og kan bladre sig igennem årets forskellige måneder og se, hvad der er planlagt i foreningen i løbet af året.

Eksempel på aktivitetskalender:

Hver aktivitet er klikbar, så man kan åbne dem og få mere information om dem.

OBS! Du kan ikke sætte en aktivitetskalender ind på en side på samme måde som du kan indsætte andre elementer på en indholdsside.

Indsæt aktivitetskalenderen i menuen
For at få en aktivitetskalender med på din hjemmeside, skal du indsætte den direkte i din menustruktur. Klik på "Indhold" i administrationsmenuen og vælg "Menu". Derefter opretter du et nyt menupunkt, hvor du henter kalenderen ind.

Aktivitetskalenderen er et automatisk genereret modul i MemberLink, og derfor skal du bare vælge "/Activity/ActivityView" i "Menu URL/Link" feltet, så får du automatisk en kalender indsat på det menupunkt du har oprettet som indeholder alle de aktiviteter som du har oprettet for foreningen.

I feltet "Synlighed" kan du endvidere vælge om dine aktiviteter i kalenderen kun må ses af medlemmer eller må ses af alle uanset, om de besøgende på siden er logget på eller ej.

Klik "Ok", når du har udfyldt felterne og du vil se dit menupunkt dukke op i menuen og kan nu teste det på foreningshjemmesiden.

Video Guide

Der kommer snart en video her, som viser hvordan du sætter en aktivitetskalender ind på hjemmesiden.