Memberlink App

Send beskeder til medlemmerne via vores App

 

Memberlink App'en er i første omgang en besked App, hvortil klubbens administrator kan sende beskeder, invitationer til aktiviteter, nyheder, vægopslag, kommentarer, regninger mm. direkte ind som InApp besked til klubbens medlemmer.

De beskeder som sendes afsted fra Memberlink til App'en listes kronologisk i App'en. Ved klik på beskeden, sendes medlemmet ind på klubbens hjemmeside det rigtige sted i forhold til den type besked, du sendte afsted. Man kan i første omgang kun læse beskeder i App'en - ikke svare dem direkte fra App'en. Det er derfor man sendes ind på klubbens hjemmeside, når man klikke på en besked - så man får mulighed for at besvare den dér.

Hvis man er medlem på flere Memberlink sider (hos flere klubber, der bruger Memberlink), kan man tilføje flere konti i App'en, så man får alle beskeder fra sine klubber i App'en.
  
Hvor finder man App'en?
Hvis klubben gerne vil nedbringe SMS udgifterne, samt komme endnu tættere på jeres medlemmer, så få jeres medlemmer til at installere App'en. Den er tilgængelig på både Google Play og i App Store. Søg efter "Memberlink App".
 

Hvordan fungerer det?

Du skal som administrator ikke gøre noget anderledes end du hidtil har gjort, når du sender beskeder til medlemmerne via systemet. Uanset om det er en mail du sender, et nyhedsbrev, en invitation til en aktivitet eller en regning på kontingentet osv., så sender du den afsted som du plejer. De medlemmer som har installeret App'en på deres mobiltelefon og knyttet deres medlemsprofil (konto) til App'en får automatisk din besked i App'en, hvis de har valgt, at der skal sendes en notifikation til App'en for den type besked, du sender til dem. Har de via deres personlige menu valgt at lave indstillingerne for notifikationer, så de får mails på nogle typer beskeder og får en notifikation i App'en på andre, så finder systemet selv ud af, hvad der skal sendes til det enkelte medlem.
 
Du skal som administrator altså ikke bekymre dig om, hvordan du sender beskeder fra systemet - det er medlemmet som skal tage stilling til, hvordan han/hun ønsker at modtage notifikationer på dine beskeder.
 
Notifikationer
Man har mulighed for både via App'en og på klubbens hjemmeside at indstille, hvilke beskeder man som medlem vil modtage som e-mail og push besked. På den måde kan medlemmerne også nedbringe antallet af mails, de modtager fra klubben via systemet. Medlemmerne kan dog ikke fravælge mails med regninger / kontingentopkrævning. Læs mere om, hvordan du indstiller notifikationer her.
 
OBS! Vi vil selvfølgelig fremadrettet udvikle videre på App'en, så den kommer til at indholde flere funktioner i fremtiden, men til at starte med er det kun en besked App.