Automatisk kontingent træk fra betalingskort

30. juli 2014 14:06 , af Thomas Kristiansen

Nu har MemberLink klubber mulighed for at trække kontingenten direkte fra medlemmernes betalingskort. Slut med store restancer og manuel håndtering af manglende betalinger, det hele kører automatisk.

Desuden har i friheden til at vælge hvilke medlemsskaber der skal have kortinformationer påkrævet ved indmelding.

Men som forening i MemberLink, bestemmer i selv hvordan i vil modtage pengene fra medlemmerne, så automatisk træk af kontingent er kun et tilbud.

Hvis jeres forening allerede har en Dibs aftale gennem MemberLink, vil der ikke være nogle omkostninger forbundet med at indføre autotræk fra betalingskort. Dog skal i have ændret jeres indløsningsaftale hos Nets, til også at omfatte abonnementsopkrævning.

Læs mere om opsætningen af autotræk i MemberLink, ved at klikke her.