Brug RSS feed til at hente dine nyheder over i MailChimp og send nyhedsbreve derfra

26. februar 2018 14:00

Hvis du gerne vil bruge MailChimp til at sende foreningens nyhedsbreve, fordi MailChimp giver mange flere muligheder for at designe et lækkert nyhedsbrev end vores system gør, så kan MemberLink integreres til din MailChimp konto på 2 måder.

1. Du kan sætte en integration op, som muliggør, at alle medlemmer automatisk sendes over og bliver del af den abonnentliste, du bruger i MailChimp
  2. Du kan bruge RSS feed til at hente de nyhedsartikler, som du publicerer på hjemmesiden, over og blive en del af dit MailChimp nyhedsbrev

Vi har skrevet to online guider som beskriver, hvordan disse to muligheder for integration til MailChimp skal sættes op, så du kan komme i gang med at lave lækre nyhedsbreve i MailChimp. Dem finder du på vores online guide sektion på vores hjemmeside. Her er de direkte links:

1. Gør automatisk medlemmerne til abonnenter i MailChimp
  2. Hent nyhedsartikler ind i dit MailChimp nyhedsbrev

God fornøjelse med at lave nyhedsbreve i MailChimp :)