Vigtigt at vide, når du ansøger om NETS indløsningsaftale

14. november 2016 11:38

Hvis din forening er i gang med at ansøge om en NETS indløsningsaftale er det vigtigt, du læser videre!

NETS skal have mulighed for at teste på jeres nye hjemmeside, før de godkender jeres ansøgning.

Det vil sige, hvis jeres forening har sendt en ansøgning afsted til NETS - så i kan komme til at opkræve kontingenter online via vores system og jeres medlemmer dermed kan betale deres kontingent med Dankort - skal i være opmærksom på, at NETS kræver at kunne teste en online indmeldelse med betaling via Dankort, før de vil godkende jeres ansøgning.

Når i har været inde på denne hjemmeside hos NETS/TELLER "https://apply.teller.com/landingpage?landingPageId=DK" og oprettet en ansøgning om indløsningsaftale, bliver i efterfølgende bedt om at sende et link til NETS, så de kan gå ind på jeres nye hjemmeside og teste en online indmeldelse. Derfor skal online indmelding være aktiveret under menupunktet 'Medlemmer' og 'Indstillinger'!

Hvis i gerne vil gøre det rigtig nemt for NETS at teste en online indmeldelse med betaling via Dankort, så kan i oprette et fiktivt hold som i laver et direkte link til på jeres forside, sådan så NETS ikke er i tvivl om, hvad de skal gøre for at kunne teste hos jer. Vi har lavet en lille guide omkring, hvordan i laver en opsætning i systemet, som gør det rigtig nemt for NETS at teste, så de hurtigt kan godkende jeres ansøgning, og i kan komme videre med at gøre jeres nye hjemmeside færdig. Læs guiden med vores tips her.