Ny version

Nyeste ændringer i systemet

Vi lægger regelmæssigt en ny version af MemberLink systemet op. Det gør vi, når vi har tilføjet ny funktionalitet i systemet eller rettet fejl.
I denne oversigt, kan du se, hvornår der er lagt en ny version af vores system op og hvilken ny funktionalitet eller fejl, der er indført/rettet i den forbindelse.

Dato Nyt i MemberLink
 23-08-17

NYT: Der er kommet et nyt element der tillader registrering, man kan således indsamle data fra aktiviteter på antal deltagelser eller timer.
læs guide her.

25-10-16  NYT: Ifm. den nye Memberlink App har vi nu indført mulighed for at promovere klubbens aktiviteter og få sendt promoveringen til medlemmers mailadresse eller til App'en, hvis medlemmet har installeret den på sin mobil (og tillader notifikationer på 'nye begivenheder').
20-10-16  NYT: Memberlink App er lanceret. Det er i første omgang en besked app, som sender dig notifikationer omkring nyheder, opslag på opslagstavlen, kommentarer mm.
19-10-16 Rettelse: 'Online sidst' kolonnen i medlemslisten registrerer igen dato for medlemmers seneste log ind på hjemmesiden.
Rettelse: 'Bekræft dine data' pop-up vinduet vises igen ved log ind på hjemmesiden, så medlemmerne bliver mindet om at holde deres kontaktinformationer opdaterede.
06-10-16  NYT: det er nu muligt at sortere og filtrere på data i kolonnerne i medlemsoversigten som man selv har oprettet i systemet.
27-09-16 Rettelse: Nye medlemmer som har meldt sig ind online og som skal være 'blokeret' fra start, er ikke længere logget ind, når de ser bekræftelsessiden.
27-09-16  Rettelse: 'Redigér siden' knappen er nu fjernet, når man er logget på en hjemmeside som admin via sin mobiltelefon, grundet at den sad i vejen og af og til placerede sig uheldige steder.
07-09-16 NYT: kontaktformularen kan nu tilpasses foreningens behov og der kan udvælges én person som modtager af formulardata. Plus i alle formularer man opretter selv, kan man tilfølge en person som formulardata sendes til, når den er blevet udfyldt.
01-09-16  Rettelse: fejl ifm. brug af venteliste i aktiviteter med online tilmelding er nu rettet.
31-08-16 NYT: nu kan der oprettes kampagnebannere på alle sider som står og skiftet mellem de forskellige bannere, du opretter. Læs guide her.
30-08-16  NYT: indførsel af datofelt i nyhedsskabelon, så man kan planlægge sine nyhedsartikler.
Rettelse: fuldt skrevne betingelser ved tilmelding til hold er afløst af afkrydsningsfelt og link til betingelser i nyt vindue.
29-08-16 Rettelse: af størrelsen på dato-bokse for banebooking kalender.
12-08-16 NYT: tekstelement med faneblade kan nu indsættes på sider.  Læs guide her
07-07-16  NYT: banebooking for hel sæson er nu mulig. Læs guide her
01-06-16  NYT: filhåndtering med læse- og skriverettigheder på foldere. Læs guide her
27-05-16  NYT: support af internationale telefonnumre. Landekode kan sættes foran.
04-05-16 NYT: tilpasning af lister (medlemsliste, fakturaliste etc). Tilføj eller fjern kolonner med data i listerne.
27-04-16 NYT: direkte tilmelding til en etikette eller et hold med særskilt formular.