Nyhedsliste i sidebunden

Nyhedsliste i footeren af alle sider

Der er som udgangspunkt indsat en kort nyhedsliste i hjemmesidens footer (sidebund), når den oprettes. Vil man gerne have den fjernet eller vælge et andet antal af de seneste nyheder på den listen, skal man fra den sorte administrationsmenu vælge "Site indstillinger" og "Design / farver":

Scroll ned til "Standard elementer" i skabelonen som åbnes. Her finder du indstillingerne for visning af nyheder i bunden af alle hjemmesidens sider (i footeren). Placér cursoren i feltet og indtast det antal nyheder, du gerne vil have vist i listen i footeren. Vil du ikke vise nogen nyheder i footeren, så indtast "0".

Nyheder på listen i footeren vil kun bestå af overskriften og et tidsstempel. Et klik på overskriften vil føre læseren til den fulde nyhedsartikel.

Giv mulighed for at ikke-medlemmer kan abonnere på jeres nyhedsmail

I selv samme område som beskrevet ovenfor, kan du også aktivere, at besøgende på jeres hjemmeside, som ikke er medlem af foreningen, kan få lov at tilmelde sig jeres nyhedsmail. Markér afkrydsningsfeltet "Mulighed for IKKE medlemmer at abonnere på nyhedsmails" og tryk på "Gem" knappen.

Dermed vil blive indsat et felt i footeren lige over nyhedslisten, hvor ikke-medlemmer kan indtaste deres mailadresse og dermed blive tilmeldt jeres nyhedsmail.