Opsætning af seneste betalingsdato

Angiv en betalingsfrist på foreningens faktura

Vil i gerne give jeres medlemmer et par dages kredit, før de skal betale de kontingentopkrævninger, i sender til dem, kan i oprette en betalingsfrist i indstillingerne under "Økonomi".

Fra den sorte administrationsmenu vælges "Økonomi" og "Indstillinger" og så skal der scrolles ned, indtil der står "Kredit".

scroll ned til du finder =>

Ved at indtaste det antal dage som du vil give dine medlemmer til at få betalt deres kontingent eller andre regninger, som foreningen sender til dem, giver du dem en betalingsfrist som automatisk vil blive skrevet på den regning som systemet sender til dem ved f.eks. kontingentopkrævninger. Systemet udregner selv, baseret på fakturadatoen, hvornår der senest skal betales udfra det antal dage, du angiver i kreditfeltet i økonomiindstillingerne.

OBS! Indsættes der ikke noget tal i kreditfeltet, anses det som 0 dage. Hvilket vil sige, at fakturadato og seneste betalingsdato så er samme dato og at medlemmerne skal betale regningen med det samme.