Eksporter til Excel

Download medlemsinformationerne i en Excel fil

Det er let at eksportere alle medlemsdata ud i en Excel fil. Filen kan herefter bruges til at aflevere medlemsstatistik til det offentlige eller til at arbejde videre på i Excel, for så at importere medlemsdata igen (se evt. mere om indlæsning af medlemmer her).

For at hente medlemmerne ud i Excel, skal du i den sorte administrationsmenu vælge "Medlemmer" og "Eksportér medlemsdata":

Herefter kan du bede systemet kun at hente data ud på bestemte hold/etiketter ved at vælge dem ved hjælp af "Vælg" knappen. Vælger du ikke noget her, så får du data ud på alle dine hold.

Vil du eksportere en liste med foreningens medlemmer som skal kunne uploades i systemet igen, når du har rettet medlemsdata til direkte i Excel, skal du markere afkrydsningsfeltet "Eksportér kun aktive medlemmer".

Vil du bare have alle data ud som findes på foreningens medlemmer i systemet uden behovet for at kunne uploade filen til systemet igen på et senere tidspunkt, kan du vælge "Eksportér alle data".

Klik herefter på knappen "Eksportér" og systemet vil nu hente en Excel fil med alle medlemmer ned på din pc.