MemberLink Premium Service

Hvorfor

MemberLink kan efterhånden ekstremt meget. Det kræver lidt at holde sig ajour med hvordan man gør ting i systemet og om man får udnyttet det fuldt ud. I har support på systemet i forvejen, men det til at vi kan forklare jer hvordan i gør det eller hjælpe hvis der er fejl. Men det er meningen I skal kunne betjene MemberLink selv.

Denne her service er til dem af jer der ikke ønsker at gøre alting selv.

For hvem?

Denne service er til dem af jer der ikke selv ønsker at lære alle MemberLink’s funktioner og hellere vil bruge tiden på andre ting. Op til 3 personer kan være benytte jeres premium support.

Til jer der hellere bare vil fortælle os hvordan det skal sættes op og hvad der skal gøres.

Hvad får I

En hjælpende hånd der gør det i jeres MemberLink, som I beder os om. I behøver ikke længere at vide til hvordan, men kun hvad der skal gøres.

F.eks.

”Kan I ikke justere priserne for padel booking. 200 pr. time for pay&play og 40,- pr. Gæstemedlem der tager med.”

”Kan I ikke fjerne alle medlemmer fra Spinning, så de kan tilmelde sig igen, det skal koste 200 i måneden.”

”Vi vil gerne udbyde træningshold for senior og junior. De skal kunne melde sig til på forsiden og prisen skal være 400,- for senior og 200,- for junior”

”Vil I køre vores kontingent opkrævning her d. 1. maj. Dem der skal opkræves, er Junior og Senior”

”Vil I lægge vedhæftede og som nyhed på vores side”

Dette er bare tænkte eksempler.  Pointen er at i ikke behøver at kende MemberLink i detaljer. Når I kommer med opgaver til os, vil vi selvfølgeligt spørge ind til de ting vi behøver for at kunne udføre opgaven.

Vi rykker når I beder os om det. Vi laver ikke programlagte ting som kører jeres opkrævning hver d. 1 osv. Men vi kan sætte det op så det sker automatisk.

Prisen

450 kr./ måned (ekskl. moms)

Forbehold

MemberLink Premium Service er ment til dagligdagens opgaver – ikke til de store opgaver som f.eks. omstrukturering af hjemmesiden, opsætninger af regnskaber, bogføringshjælp. Dette hjælper vi meget gerne med på medgået tid eller efter et tilbud. Vi forbeholder os retten til at vurdere om opgaven er omfattet af aftalen. Det skal være fair begge veje.

Ved komplekse klubforhold, som f.eks. flerstengene foreninger med megen aktivitet eller hvis der er mange hold og medlemskaber der skal administreres og ændres i løbet af en sæson, vil prisen skulle forhandles i forhold til arbejdsopgaven.

Husk også at vi gerne laver kurser for jer til kun 1000,- plus moms i timen (online). Det kan være en god ide hvis bestyrelsen er ny eller kassereren skal have en opfriskning.

Til jer der bare gerne vil have os til at gøre det for jer.....

Bestilling

Ønsker du at bestille MemberLink Premium Service, eller har du spørgsmål, så kontakt os på:

e-mail: salg@memberlink.com