Promovér en aktivitet

Gør medlemmerne opmærksomme på klubbens aktiviteter

Det er nu muligt at promovere de aktiviteter/begivenheder, man opretter i klubbens aktivitetskalender - og som man gerne vil sikre, at flest mulige medlemmer får besked om, at de kan deltage i.

Når du har oprettet din begivenhed skal du enten åbne den ved at klikke på den i aktivitetskalenderen, eller ved at klikke på knappen med tandhjulet ud for den i aktivitetsoversigten og vælge 'ændre'. Herefter klikker du på den sorte knap med tandhjulet og vælger "Promovér begivenhed". Se billedet nedenfor.

I det næste vindue som åbnes får du mulighed for at skrive en 'promoverende' tekst for din begivenhed. Det er den tekst som medlemmerne får tilsendt enten i en mail eller i Memberlink App'en (hvis de har installeret den på deres mobiltelefon) og de har sat en markering i deres indstillinger for notifikationer, at de gerne vil modtage en notifikation på "Nye begivenheder".

Hvis du gerne vil have lidt inspiration til, hvad teksten kunne være, så kan du klikke på knappen "Foreslå promovering" og få et forslag indsat automatisk. Det vil være den beskrivelse, du har angivet, da du oprettede begivenheden plus angivelse af ugedag, dato, klokkeslæt og lokation for begivenhedens afholdelse.
Vil du gerne selv forfatte promoveringen, placerer du bare cursoren i tekstfeltet og begynder at skrive din tekst. Den behøver ikke være særlig lang, for der vil blive indsat et link til selve begivenheden i den besked som medlemmerne modtager, som vil vise dem alle detaljer omkring begivenheden, inkl. bekrivelsen du har lavet om begivenheden.

Hvem sendes der til?
Du skal være opmærksom på, at i tilfælde af, at der er sat begrænsende etiketter på den aktivitetstype, som du har oprettet din begivenhed under, så er det kun de medlemmer som har fået tildelt den/de givne etiketter som modtager en besked med din promovering. Det er dét, der menes med, at der sendes til dem, der har et medlemsskab, der er tilknyttet begivenheden.

Derudover er det kun medlemmer, som har sat en markering i deres notifikationsindstillinger udfor "Nye begivenheder", der får tilsendt din promovering enten i en mail eller i Memberlink App'en på deres mobiltelefon. Læs mere om indstilling af notifikationer her.

Når du er tilfreds med din promoveringstekst, klikker du på "Send" og din besked vil så blive sendt til de medlemmer, der opfylder førnævnte krav.

Hvordan ser beskeden ud?
Den mail som medlemmer, der ønsker at få notifikationer om "Nye begivenheder" tilsendt som mail, så får tilsendt vil ligne nedenstående mail (layout'et vil være anderledes fra klub til klub, men tekstindholdet gælder for alle):

Din promovering vil stå, hvor den røde markering er sat på billedet.

Og linket til selve begivenheden vil være placeret lige under din promovering, så medlemmet nemt kan komme ind på hjemmesiden og se alle detaljer omkring din begivenhed - og evt. melde sig til, hvis du har oprettet en begivenhed med tilmelding.