Indstil notifikationer

Fravælg/tilvælg beskeder sendt til dig via Memberlink

Alle medlemmer af en given foreningshjemmeside har mulighed for via deres personlige menu i øverste højre hjørne (vises kun når man er logget ind) at vælge menupunktet "Indstil notifikationer" og her til- og fravælge hvilken type beskeder, de ønsker at modtage i en mail og hvilke de ønsker at modtage en notifikation om i Memberlink App'en.

For at de indstillinger man laver i kolonnen 'push besked' kommer til at virke, kræves det selvfølgelig, at man har installeret App'en på sin mobiltelefon. Den findes både hos Google Play og i App Store - søg efter "Memberlink App".

Hvor finder jeg indstillingerne for notifikationer?
Klik på knappen med dit eget navn i højre hjørne og vælg "Indstil notifikationer" på menuen.

Herefter åbnes en side med en oversigt, hvor du via afkrydsningsfelter kan vælge, hvad du vil have besked om i en mail, og hvad du vil have besked om i App'en.

Fjerner du markeringen ved 'E-mail' får du ikke længere nogen mail, når der via systemet sendes en besked af den type, som du fjernede markeringen udfor. Fjerner du markeringen ved 'Push besked (in-app)', så får du ikke tilsendt nogen notifikation i Memberlink App'en, når der via systemet sendes en besked af den type, som du fjernede markeringen udfor.

Hvis du bibeholder markeringen, så får du mail og/eller en notifikation i App'en på den type besked som markeringen står udfor.

OBS! Du behøver ikke gemme, når du har fjernet eller sat en markering i afkrydsningsfelterne - systemet husker dit valg med det samme.

Forklaring til beskedtyperne på listen:

• Invitationer
    Får du når klubben opretter en ny aktivitet/begivenhed som du bliver inviteret til at deltage i
  • Beskeder
    Får du når klubben sender mail/sms beskeder via menupunkterne til dette under 'Medlemmer', fra medlemslisten og 'Beskeder' under den personlige menu
  • Vægopslag
    Får du når der slås et nyt opslag op på en opslagstavle, du abonnerer på
  • Vægopslag (events)
    Får du når der slås et nyt opslag op som er oprettet som et event på en opslagstavle, du abonnerer på
  • Vægopslag - kommentarer
    Får du når der skrives en kommentar på et opslag, du har lagt op eller kommenteret på (kun hvis du abonnerer på tavlen)
  • Vægopslag - synes godt om